joi, 18 iunie 2009

Top 10 cele mai bune filme all time + 1

De mult timp mi-am propus sa-mi fac o lista cu cel putin 20 de filme pe care le-as revedea oricand, fara a-mi fi teama ca m-as plictisi de vreunul. N-o sa pun decat 10 aici... de teama ca n-o sa aiba nimeni rabdare sa le parcurga toate.

1. Godfather (aici puteti plasa toate seriile... altfel ar fi ocupate si locurile 2 si 3)
2. Gladiator
3. Legends of the Fall (Anthony Hopkins si Brad Pitt - motive suficiente)
4. Kingdom of Heaven (moment in care am devenit fan Orlando Bloom)
5. Lord of the rings
6. Desperados (Salma mi s-a parut dementiala in filmul asta)
7. Bruce Almighty (nu sunt fan Jim Carrey insa in filmul asta a fost criminal)
8. The Prestige (intr-un top al celor mai buni actori, pe unul dintre primele 5 locuri ar fi si Cristian Bale)
9. The Butterfly Effect
10. Final Destination (prima parte, evident)

N-am stiut unde sa plasez filmul 300 asa ca am creat un loc 11. Asadar:

11. 300

In ceea ce priveste ultimul loc (10), mi-a placut foarte tare ideea... iar primele 20 de minute din film sunt suficiente pentru a te tine atent 100 %.

Desi nu-l pot compara cu filmele de mai sus, am si un film romanesc "modern" care mi-a placut foarte tare, Milionari de weekend cu Tudor Chirila, Mihai Bendeac, Maria Dinulescu (si nu numai). Pentru mult timp am vorbit numai din replicile geniale ale "Chiorului" interpretat bestial de Nicodim Ungureanu. Sper ca v-am facut curiosi si daca da, astept sa-mi spuneti cum vi s-a parut.

Mi s-ar parea interesant sa vad la mai multa lume topuri de acest gen, sunt convins ca mi-au scapat multe filme bune iar asta este un mod de a "da" de filme care merita intr-adevar vazute.

PS: daca va hotarati sa vedeti Milionari de weekend, cautati, o varianta necenzurata... ala e tot farmecul.
PPS: alte filme de vazut: Empire of the sun, The Machinist (pentru iubitorii de psihologice), A Beautiful Mind, The Notebook

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu