vineri, 15 mai 2009

Despre Gay

Citeam pe blogul lui Misu Bendeac un post in care, printre altele, incerca sa afle "cum ar reactiona parintii nostri daca ar afla ca suntem gay/lesbiene". Recunosc ca sunt un mare fan Mihai Bendeac, i-am citit toate posturile de pe blog insa cred ca acesta este singurul aspect in privinta caruia vreau sa-l contrazic. Sincer sa fiu, mi-a atins o coarda sensibila. Eu unu' nu-i suport (da, despre gay este vorba). Oricine ar fi EL, "sa ma ierte Dumnezeu", cand vine vorba despre gay, ma umplu de spume si de nervi. Cu riscul ca-mi voi atrage critici, injuraturi sau ca voi fi catalogat drept "incuiat", va marturisesc ca mi se pare cel mai dezgustator lucru posibil. Ok, sa zicem ca natura asa i-a lasat pe ei: "pe invers"... pai frate, daca stii ca ti-a crescut par pe limba sau in talpa, iesi ca paduchele in frunte? Asta n-am sa inteleg niciodata, toti travestitii se vaita ca sunt izolati, neintelesi si acuzati pe nedrept. Oameni buni, nu noi suntem cei ciudati... nu noi suntem cei care inaintea unei partide de sex suntem nevoiti sa facem o clisma.

Si totusi, am avut curiozitatea sa ma uit la "Milk", film castigator al unui premiu Oscar (imi scapa sectiunea dar cred ca pentru cel mai bun actor in rol principal). Ce-i drept, Sean Penn este un actor care merita luat in seama si rolul din Milk a dovedit, intr-adevar, ca merita premiul. Insa dati-mi voie sa ma oripilez, este dreptul meu (desi am reusit sa ma uit pana la sfarsit). Filmul n-a fost rau insa a continut scene de dragoste intre gay, ceea ce mi-a provocat o scarba teribila. Timp de cateva zile aproape ca n-am mai putut manca :))

Va provoc si eu la un test de imaginatie. Sa presupunem ca te plimbi prin parc tinandu-ti de mana copilul de 4 ani. La un momentdat copilul te intreaba: "Tati, aia doi care se saruta acolo nu sunt baieti amandoi?" Ia spuneti-mi, ce i-ati spune copilului ? Ca sunt bolnavi? Ca asa e normal pentru unii? Ca ei sunt putin diferiti?

Astept si parerile voastre, indiferent ca sunt pozitive sau nu.

2 comentarii:

  1. :) te faci ca nu vezi nicaieri baieti care se pupa si ii pui mana la ochi copilului.:-s

    asta e o idee. Nu neaparat cea mai buna..

    RăspundețiȘtergere
  2. da' nu crezi c-ar fi mai bine sa faca ei ce vor la ei in camera... iar copilu' meu sa se poata juca linistit prin parc ?

    Nu e asa firesc?

    RăspundețiȘtergere