joi, 14 mai 2009

The Begining

Dragilor, "Bine v-am gasit!". Pentru inceput ma gandeam sa va spun 5 motive pentru care am ales sa deschid acest blog:

1. Pai ce, eu sa fiu mai prost ?
2. Vreau sa intre vecina de vis-a-vis pe blogul meu si sa afle ce i-as face...
3. URASC MANELISTII aici pot sa spun tot ce-mi vine la gura la adresa lor
4. Nimeni nu m-a putut opri niciodata din a-mi spune parerea (bine ca n-am prins prea mult din perioada comunista ca ma impuscau aia in Piata Victoriei)
5. Daca nu aici, atunci unde ? (asta nu-i motiv, dar am apucat sa zic ca am 5 motive... nu pot s-o dau la intors)

Pe sistemul: "Daca viata iti intoarce spatele... ciupeste-o de cur", in conditiile in care tot ce ne-a mai ramas amuzant in viata sunt propriile probleme si "haz de necaz, frate", m-am gandit ca discutiile de pe blog pot fi un bun prilej de a ne descarca si varsa frustrarile acumulate (nu-i asa?) zi de zi. Si pentru ca nu prea ma pricep la altceva, hai sa facem caterinca. Subiecte ? Eeee, nu trebuie decat sa tii 5 minute TV-ul deschis si sa moara Base de nu gasesti subiecte pentru o saptamana intreaga. Asadar... sa-i dam drumu' !

6 comentarii:

  1. Ma bucur ca ti-a placut filmuletul. Referitor la ce spuneai tu, ca te-ar fi pus pe ganduri in cazul in care ai fi avut probleme cu greutatea, mi-ar placea sa cred ca filmuletul ar pune pe ganduri toate persoanele, in special pe cele care nu mananca sanatos. Poti avea o silueta de invidiat,dar sa nu mananci deloc sanatos. Sanatatea si aspectul fizic ar trebui sa fie in proportie de 50%-50%...parerea mea:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu nu cred ca alimentatia tine neaparat de situatia economica. Bine, este un factor important... dar cred ca principala problema este nepasarea si indiferenta. Si eu am perioade cand mananc la fast food-uri desi stiu ca nu e bine deloc...

    Astea-s vremurile in care traim... Mc Donald's si KFC-ul ne mananca zilele...

    Si totusi, daca nu reusim sa mancam sanatos, macar sa facem sport... cred ca toti aveam timp sa alergam 30 minute in parc...

    Sanatate ! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Interesante cele "5" idei de incepere a acestui blog.
    Sper sa ai spor cu el si sa ai cititori de seama.
    :)

    RăspundețiȘtergere
  4. daca tu le-ai citit... inseamna ca deja am cititori de seama :)

    RăspundețiȘtergere
  5. hmmm sunt din familie penticostala, dar nu cred ca religia are importanta ci credinta :)
    succes cu blogul :D

    RăspundețiȘtergere
  6. n-am spus ca ar avea vreo importanta dar voiam sa stiu daca modul in care ai scris "Isus" cu un singur "i" este o scapare sau nu :)

    Multumesc, la fel si tie !

    RăspundețiȘtergere