vineri, 17 iulie 2009

Gripa... porcina ?

Aseara m-a sunat un prieten... fost coleg de liceu, prieten de multi ani. Mi-a spus ca la el la serviciu este un tip care s-a intors din Tenerife cu simptome de tot felu... s-a dus la medic... e confirmat, are gripa porcina. Sunt curios daca a inceput sa rame pe sub covor... Va dati seama, astia de la birou, cand au aflat au intrat in panica, l-au bagat automat in medical si l-au trimis acasa, in cocina lui. Ba' fratilor, sunt eu tampit si paranoic sau astia isi bat joc de noi? Pai de cand ma stiu eu, tot apar zeci de epidemii, virusi, antrax, porcina, aviara, vaci nebune etc. Ciudat. Ma intreb daca prin India, pe unde nu se mananca vaci (aia prefera sa se inchine la ele) a existat vreodata o vaca nebuna. Da, asta vreau sa spun, e coincidenta sau nu, epidemiile astea nu se raspandesc decat printre animalele pe care noi romanii, le transformam in shaorma, frigarui si pastrama. Tare sunt curios daca o sa ajunga vreodata vreo epidemie printre pisici in Romania. Sa vad eu prin ziare titlu mare "Pisica Damblagie" sau "Gripa pisiceasca omoara felinele din Romania". Povesti tata, povesti. Cred ca toata lumea stie care sunt banuielile vizavi de aceste boli, alea cu importul de mancare, porci, vite si pui si bla, bla, bla. Ok, pentru mine nu sunt zvonuri, sunt certitudini. Fara indoiala ca asta se intampla. Dar eu ma intreb, astia care lanseaza aceste epidemii nu se gandesc ca sunt penibili? Astia chiar ne cred prosti? (intrebare retorica, toata Europa ne crede). Ma gandeam sa le inscenam ceva. Haideti sa ne apucam cu totii sa mancam caini... nu conteaza rasa, sa mancam ce prindem, maidanezi, canisi, ciobanesti... de la a la z. Si daca in 2 ani de zile nu apar boli ca "gripa canina" sau "cainele tembel" eu ma angajez sa ma dezbrac in curu' gol si sa defilez prin Piata Victoriei la ora de varf.

Haideti sa va zic ceva: in toti acesti ani in care am fost terorizati de acesti virusi, au murit aproximativ 1000 de oameni pe toata planeta asta... cat e ea de mare. Anul asta au murit mai multi numai in Europa innecati cu propria mancare. Numai de cand ati inceput voi sa cititi acest text sunt sanse mari sa se fi sinucis mai mult de 1000 de emo pe intreaga planeta. Mai mult, cred ca doar luna asta au murit mai multi oameni care s-au urinat pe firele de deasupra cailor ferate... ca exista si d-astia...

PS: va dati seama cat de frustat sunt de am ajuns sa pun pe blog 2 posturi in decurs de cateva ore ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu