luni, 6 iulie 2009

Vama Veche

In acest weekend am fost pentru prima oara in Vama Veche. Nu fusesem pana acum si auzisem diverse pareri, unele de bine, altele de rau... La un prim contact am fost destul de placut surprins si m-am simtit excelent departe de fitele din Mamaia, fumurile din Costinesti si asa mai departe... in Vama chiar am fost in largul meu. Pentru cei care inca n-au ajuns acolo si citesc acest post, va recomand sa mergeti. S-ar putea sa va placa si n-o sa regretati :) Totusi, va avertizez, este un loc nu foarte estetic, si nici de fite. Este insa un loc in care poti sa te relaxezi si sa faci tot ce-ti trece prin cap fara sa ai senzatia ca cel din dreapta ta se uita cu dispret la tine...

PS: plus ca se mananca destul de bine si la preturi acceptabile in comparatie cu alte statiuni;
PPS: va recomand si clatitele de la clatitaria "Papa Bun" (daca imi aduc aminte bine numele).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu