vineri, 17 iulie 2009

"Pentru ca Romania va creste...

... prin bun simt si responsabilitate". Asa suna un slogan publicitar al unei companii petroliere cu traditie in Romania. Nu am de gand sa fac reclama... doar ca mi-a placut foarte tare sloganul lor. Macar exprima ceva in comparatie cu altii. Unde vreau sa ajung de fapt ? Sunt unul dintre multii si infocatii suporteri ai echipe de fotbal Steaua (stati ca nu amestec fotbalul) si vreau sa salut gestul foarte frumos pe care l-au facut la sfarsitul meciului cu ungurii de la Ujpest. Este pentru prima oara cand vad pe un stadion din Romania un asemenea gest. Gestul? Inainte ca adversarii sa intre in vestiare, in fata tunelului de acces, jucatorii Stelei isi asteptau adversarii pentru a-i aplauda. Un gest superb, imprumutat (cica) de la cei de la Fiorentina. Daaaaa, mi-a placut !!! Am fost entuziasmat si nu-mi venea sa cred ca se intampla in Romania. Iata ca se poate. Ne respectam adversarul - ne respectam pe noi insine. O data in viata mea am vazut si eu un lucru bun pe care-l imprumutam din strainatate... in sfarsit. Sper sa fie doar un semn, un inceput. Totusi, inca nu-mi scot palaria in fata lor... astept sa faca acest gest si dupa o infrangere... daca vor avea taria atunci merita laudati...

Bravo, baieti! Asa da !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu